همنگار

وبلاگ تفریحی

همنگار

وبلاگ تفریحی

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

زیبایی، مفید بودن و ماندگاری , آیا انتظار بیشتری از یک اتاق نوزاد دارید؟ این اتاق رنگی تمامی امکانات مورد نیاز را دارد، همراه با این نقطه نظرات قابل ملاحظه که شما می توانید فضای مخصوص برای نوزاد خود بوجود آورید.

 

 

تناسب رنگ ها

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

این اتاقبه در نگاه اول آرامش بخش است ,که علت آنهم تا حدی به خاطر سلیقه صاحب خانه در انتخاب رنگ می باشد. ظاهراً که آبی و صورتی است. اما نه آبی آسمانی بلکه آبی فیروزه ای. و نه صورتی دخترانه بلکه صورتی روشن و براق-که کم استفاده شده اما با دقت و اثر گذار. بدون نیاز به نقاشی های کلیشه ای، این اتاق به سادگی قابل تغییر به یک اتاق شاد برای کودک در سنین بالاتر است.

 

 

ارتقاء برای نوسازی

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

آیا جرات گفتنش را داریم؟ ایرادی ندارد که مبلمان نفیس خود را نقاشی کنیم. شما قعطاً احساس فوق العاده خوبی خواهید داشت زمانی که اسباب اثاثیه آنتیک منزل شما شبیه وسایل امروزی شود. این دراور کلاسیک با استفاده از رنگ منیزیمی به حالت کنونی در آمده است؛ دراور دیگر هم با یک لایه رنگ سبز ملایم پوشیده شده - البته نه همان رنگی که در گذشته ها استفاده می شد بلکه رنگی که با سایر اجزا هماهنگی داشته باشد. برای اینکه رنگ ماندگاری داشته باشد، پیشنهاد ما این است که از نقاشی با لعاب نیمه شفاف استفاده شود. زیبایی واقعی؟ یک رنگ آشفته نمی تواند سبک قدیمی آنرا مخفی نگه دارد، یعنی اینکه افسون مربوط به آنتیک بودن وسایل کاملاً در نظر گرفته نمی شود.

 


فضای متفاوت

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

تعویض قسمت رویی این دراور باعث می شود که شما یک وسیله خانه به درد بخور داشته باشید. به خودتان سخت نگیرید که برای نوزاد اثاثیه خاصی تهیه کنید، وقتی که شما به سادگی می توانید وسایل موجود را با شرایط اتاق کودک تطبیق دهید. یک آینه باریک زیر قفسه بالایی، زمانی که سطح رویی را عوض می کنید، مشرف بر نوزاد می شود. در این حالت یک ردیف محافظ برای افزایش سطح ایمنی باید اضافه شود. تغییر سطح رویی و انتخاب جنسی که برای مبلمان پاسیو یا گلخانه استفاده می شود، باعث می شود که هم در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد و هم ماندگار باشد- همچنین مانع از آن می شود که بعضی خراب کاری های مختصر منجر به استفاده از ماشین لباس شویی شود.

 

 

اهتمام هنری

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

لازم نیست تمام وقت و سرمایه خود را صرف این کنید که دیوارهای اتاق را مناسب حال نوزادتان در آورید. تناسب و هماهنگی که در این کار هنری مشاهده می نمایید، بسیار ارزان تر از آن است که تصور بکنید-قطعات برجا مانده از یک میز کهنه می تواند اعجاب آفرین باشد. قعطات متناسب را در طرح های دلخواه برش دهید، سپس قطعات با اشکال مربع یا مستطیل درست کنید و شاهکار شما کامل خواهدشد. می توانید کار هنری خود را کامل تر کنید و از چارچوب هایی که در بوم های نقاشی به کار می رود استفاده کنید و کار دست خود را روی آن نصب نمایید. رنگ زدن کتاب ها نیز می تواند الهام بخش اشکال ساده مورد نظر شما باشند.

 

 

زیبا نشستن

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

سری جدید قفسه ها که برای اصالت بخشی به خانه طراحی شده اند، فضای کمی اشغال می کنند و در کنار پنجره می تواند فرصت نشستن و تماشای مناسبی برای شما فراهم کند. با قراردادن تشک های نرم و راحت روی آنها و اضافه کردن یک مبلمان راحتی همه چیز کامل می شود. گل میخ های شیشه ای برای نگه داشتن پرده ها و هماهنگی و هارمونی با دستگیره های شیشه ای اتاق بسیار مناسب است. سایه بان های بدون نوار پرده نیز برای محافظت از پوست شما در مقابل آفتاب گزینه خوبی است.

 

 

آموزه تاریخی

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

اسباب اثاثیه که از نسل های قبل در خانه ها به یادگا می ماند احساس خوبی به ما می دهند، اما زمانی که در جبعه ها و دراورها قرار می گیرند، کهنه و به درد نخور به نظر می رسند. صاحب این خانه که بسیار خوش ذوق است، یک روبالشی برودری دوزی شده را که از مادربزرگش به یادگار داشت را روی یک بالش جدید قرار داد. این متکای گل منگلی و فیروزه ای رنگ زمانی برای شیردادن استفاده می شد.

 

 

داخل و بیرون خانه

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 


اگرچه یک نیم پرده معمولی رنگ مناسبی به قسمت بالای پنجره می دهد و رنگ سفید قفسه ها تلطیف می کند، صاحبان این خانه از مدل نیم پرده ای استفاده کرده اند که برای بیرون خانه استفاده می شود.

 

نگاه کن: کافی است که پارچه را به حالت مثلث برش دهی تا پرده در امتداد خود تا شود و یک دیواره رنگی را بوجود آورد. بعد از آن با استفاده نوارهای چوبی 2x1 در جلو و عقب یک ترکیب و ساختار مناسب بوجود بیاورید. اشکال مثلثی پارچه ای را که درست کرده اید به نوارهای چوبی عقب و جلو نصب کنید تا حالت بگیرد.

 

 

زیبایی سبدها

 

 

نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!

 

 

سبدهای حصیری اتاق نوزاد شما را تمیز نگه می دارد و هرچیز مورد نیاز را دم دستتان قرار می دهد. این سبد ها که با نوارها بهم دوخته شده اند، آنقدر شیک و قشنگ هستند که بشود بیرون از خانه هم مورد استفاده قرار داد.

 



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • اتاق کودک و دکوراسیون اتاق کودک
  • اتاق کودکم را چطور بچینم؟
  • تزئینات اتاق بچه ها
  • دکوراسیون اتاق نوزاد
  • رنگ اتاق خواب کودک
  • ریزه کاری های دکوراسیون اتاق کودک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.