همنگار

وبلاگ تفریحی

همنگار

وبلاگ تفریحی

چیدمان خانه را عوض کنید

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان


 

 

چیدمان خانه

 

 

تا به حال دقت کرده اید که گاهی چقدر از یکنواختی و تکرار و دچار روزمرگی شدن خسته می شوید؟ چقدر دلتان می خواهد اتفاقی بیفتد، خبری بشنوید، تغییری ایجاد شود تا کمی روحیه بگیرید. فکر می کنید چند روز، چند ماه و چند سال باید منتظر بمانید تا از این حالت رخوت بیرون آیید؟

 


خیالتان را راحت کنیم، اگر همین طور بنشینید و دست روی دست بگذارید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. پس همین امروز برای تغییر روحیه خودتان اقدام کنید.

 

کار را از تغییر دکوراسیون خانه شروع کنید. وقتی چیدمان خانه تان عوض شود ناخودآگاه حال و روزتان هم بهبود می یابد.

 

قبل از شروع هر کار وسایل دکوری بوفه تان را جابه جا کنید. با این کار هم گرد و غبار بوفه را می گیرید و هم وسایل را جابه جا می کنید.

 

بعد از آن نوبت چیدمان مبلمان منزل است. حتی با جابه جایی یک میز کوچک خانه تان عوض می شود. اگر تا به حال مبل ها را گرد چیده اید می توانید آنها را کنار دیوار بچینید.

 

اگر روکش مبلمانتان کهنه شده، لازم نیست مبل ها را عوض کنید، بلکه می توانید با خرید پارچه ای نو روکش آنها را عوض کنید و با این کار تغییر اساسی در دکوراسیون منزل خود بدهید. رویه کوسن روی مبل ها را هم عوض کنید و با درست کردن چند کوسن کوچک و بزرگ دیگر و هماهنگ با رنگ مبل ها به تنوع در دکوراسیون خود کمک کنید.

 

جای آباژورها را هم تغییر دهید و اگر یکنواختی آنها شما را خسته کرده است با خرید کلاهک های جدید شکل آباژور را عوض کنید.

 

اگر پریز و سیم آنتن اجازه می دهد حتما جای تلویزیون را هم تغییر دهید. فقط در این جابه جایی حواستان به چگونگی اشراف به تلویزیون باشد.

 

شلوغی خانه همیشه آزاردهنده است. برای مدت کوتاهی هم شده وسایلی مانند گلدان های اضافی، قاب عکس ها، جاروزنامه ای و... را بردارید تا از خلوت شدن خانه تان لذت ببرید.

 

داشتن گل های مصنوعی به زیبایی خانه کمک می کند، اما توجه داشته باشید اگر این کار از حد بگذرد خانه شما را شلوغ و درهم و برهم نشان می دهد. بنابراین در خرید گل های مصنوعی اعتدال را رعایت کنید. وسایل دکوری روی طاقچه ها در خانه های قدیمی یا پیشخوان آشپزخانه را حتما جابه جا کنید.

 

وقتی همه این کارها را انجام دادید، لباس بپوشید و از خانه بیرون بروید. وقتی مجدد به خانه برگردید انگار اتفاقی که دنبالش بودید افتاده. همه چیز بوی تازگی و نو شدن می دهد. یک شام خوشمزه تدارک ببینید و منتظر ورود اعضای خانه بمانید. مطمئن باشید آنها هم از این تنوع استقبال می کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.